Purple Pitiños

LA EDUCACIÓN ES EL ARMA MÁS PODEROSA QUE PUEDES UTILIZAR PARA CAMBIAR EL MUNDO. NELSON MANDELA
ola

domingo, 7 de julio de 2013

GRADUACIÓN

O día 21 de xuño foi o último día de curso deste ano, e nel fixéronse a graduación de dous cursos, os de sexto de primaria que marchan para Vios e os de sexto de infantil que pasan a 1º de primaria.
E alí estabamos nós,preparados para graduarnos e moi nervios@s( e teño que dicir que eu tamén estaba moi nerviosa). e aquí están as fotos tan esperadas . Sáense do formato pero merece a pena velas así non?



















Están ven guap@s verdade?
Teño que agradecer a todos as  nais  e pais dos meus "Pitiños" o agasallo tan fermoso que me deron ese día. É a maneira máis bonita de levar aos vosos fill@s cerca de min, no meu corazón.
MOITAS GRAZAS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario